Piedra en el estanque de Enero- Distopía

Este mes la palabra que lanzamos al estanque es Distopía. Recordad que debéis crear un cuento que trate el tema propuesto. Aprovecharemos esta Piedra en el estanque para presentar vuestros textos al concurso de relato corto que se realizará dentro del Proyecto de Mejora del Medio Ambiente. Para ello, deberéis crear vuestras distopías como consecuencia de algún problema medioambiental (contaminación del agua, del aire, radioactiva, de la alimentación, calentamiento global, agentes químicos, consumo desmedido, destrucción del planeta…) Es importante que describáis con detalle cómo es ese mundo, cómo viven y cómo se ha llegado a él.

SED CREATIVOS

Alejandro O-Microrelat

Tot començà a les 10 de la nit quan tornant a casa d´una festa,passant pel cementeri,les campanes de l´esgñésia començaren a tocar,durant més de 15 minuts.Eren tons molt greus i llargs,mentre que una veu suas deia «Naratrepsed tombes sel».Vaig escriure la repetida frase (en la ment)durant més de quinze minuts per adonar-me que «sel» era «les» al revés i el mateix amb «Naratrepsed» total que la frase era

«Les tombes despertaran»

Vaig pensar que era la muea imaginació,però prompte em va començar un dolor insuperable en les orelles i escoltava uns aplausos.Però al despertar-me en classe amb tot l`alumnat i professorat aplaudint-me em vaig quedar en shock.

Resulta que m´havia adormit en classe i estava contant aqust somni,li va agradar molt a tot el món així que el professor va fer un microrelat sobre aquesta història i va ser tan famós que feren:llibres,pel·lícules i inclòs series de televisió.3938941_640px